Eurocash: Frisco still has double-digit LFL growth, Big Ben could break-even

Działalność Frisco kontynuuje dwucyfrową dynamikę wzrostu LFL. W planach jest wejście do kolejnych miast. Natomiast drugi z projektów Grupy Eurocash – sieć marketów alkoholowych Duży Ben – może osiągnąć break-even w ostatnich miesiącach tego roku, poinformował ISBnews członek zarządu i dyrektor finansowy Jacek Owczarek.

„W I kwartale Frisco kontynuuje dwucyfrową dynamikę wzrostu LFL, tak jak do tej pory. Dotyczy to nie tylko działalności w Warszawie, ale całego projektu” – powiedział Owczarek w rozmowie z ISBnews.

Eurocash (który obejmuje Frisco.pl pełną konsolidacją od czerwca 2020 r.) podał w komunikacie, że sprzedaż LFL na rynku warszawskim – pierwszym i największym z rynków działalności Frisco – wzrosła w minionym roku o 16% r/r.

Eurocash Group is the largest Polish company dealing in wholesale distribution of fast-moving food products, household chemicals, alcohol and tobacco products. It also offers marketing support for independent Polish entrepreneurs operating in retail. The franchise and partner networks supported by Eurocash associate approximately 16,000 independent stores operating under brands such as abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, as well as Kontigo and Koliber. The company has been listed on the WSE since 2005.

Source

Our privacy policy