Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2017-03-15

Twarze Biznesu

Dorota Żurkowska-Bytner Pokieruje Biznesem Discovery w Polsce

Dorota Żurkowska-Bytner Pokieruje Biznesem Discovery w Polsce

Discovery Communications, światowy lider rozrywki dokumentalnej, poinformował o powołaniu Doroty Żurkowskiej-Bytner na stanowisko SVP, Country Managera w Polsce. Jej wieloletnie doświadczenie obejmujące tworzenie strategii sprzedażowych i współpracę z klientami na rynkach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki pozwoli na wdrożenie innowacyjnego podejścia do biznesu Discovery w Polsce, odchodzącego od tradycyjnego pojęcia nadawcy telewizyjnego.

W swojej nowej roli Dorota Żurkowska-Bytner będzie odpowiedzialna za dalszy, dynamiczny rozwój firmy na polskim rynku budowany w oparciu o innowacyjne produkty, strategiczne partnerstwa oraz siłę brandów i formatów obecnych w portfolio Discovery. Razem ze swoim warszawskim zespołem, wypracuje ona zintegrowaną strategię, która zakłada bliski dialog z konsumentem oraz obecność oferty Discovery na wszystkich możliwych platformach. Dorota Żurkowska-Bytner raportuje do Katarzyny Kieli, President & Managing Director Discovery w regionie CEEMEA obejmującego łącznie 112 rynków.

- Żyjemy w bardzo ciekawych czasach, które dają nam nieograniczone możliwości tworzenia wyjątkowych doświadczeń zarówno dla naszych fanów, jak i partnerów biznesowych. Pojęcie telewizji jest dziś o wiele szersze i Dorota świetnie to rozumie. Jest niezwykle doświadczonym i przedsiębiorczym menedżerem, osobą o uznanej pozycji na rynku, która jednocześnie nie boi się myśleć inaczej i podejmować ryzyko. Jestem przekonana, że jej nowa rola zaowocuje wieloma nowatorskimi pomysłami, dzięki którym nasze programy i sportowe emocje będą dostępne dla polskich widzów na niespotykaną dotąd skalę - powiedziała Katarzyna Kieli.

- Moją przygodę z Discovery rozpoczęłam 17 lat temu, ale nadal czuję, jakby dopiero się zaczynała. Polska to jeden z najważniejszych rynków w regionie CEEMEA - dojrzały, wymagający, ale jednocześnie nadal oferujący znakomite możliwości rozwoju biznesu, zarówno w obszarze telewizji linearnej, jak i digitalu. Jest to szczególnie istotne w kontekście igrzysk olimpijskich w Pjongczang, które z pewnością będą inne niż wszystkie dotąd - powiedziała Dorota Żurkowska.

Dorota Żurkowska-Bytner związana jest od 2000 roku. Odegrała kluczową rolę w rozwoju firmy w regionie. W poprzednich latach, jako VP Ad Sales Development, odpowiedzialna była za strategię reklamową Discovery na wszystkich rynkach regionu CEEMEA. Odpowiadała za całościowe zarządzanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego, skupiając się przede wszystkim na Bliskim Wschodzie, Afryce Południowej, Rosji, Turcji, Niemczech, Rumunii i Polsce. Od sierpnia ub.r. zajmowała stanowisko VP, Head of Commercial Development and Operations w Polsce.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl