Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2017-01-25

Twarze Biznesu

Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie METRO Properties sp. z  o. o.

Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie METRO Properties sp. z  o. o.

Urszula Porębska odpowiada za strategię i komunikację marketingową dla 9 centrów handlowych M1, zarządzanych przez firmę w Polsce.

Związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 19 lat. Pracowała zarówno w centrum handlowym jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w portfolio METRO Properties.

W swojej karierze związanej z marketingiem miała wpływ na tworzenie wizerunku marki M1, jak również opracowywała strategie takich brandów jak Magnolia Park we Wrocławiu czy Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Do swoich największych projektów zalicza program telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów oraz stworzoną w roku 2015 ogólnopolską ligę taneczną #M1Dancebattle. Wiele spośród zorganizowanych przez nią projektów zyskało uznanie w branży na rynku polskim jak i międzynarodowym.

Urszula Porębska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach na wydziale Marketing i Zarządzanie, kierunek Zarządzanie.

Prywatnie uwielbia wspinaczkę, snowboard i podróże. Długie zimowe wieczory spędza tworząc wyszukane wzory biżuterii i rozwijając swoją największą pasję związaną z modą - szycie.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl