Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2016-05-08

Twarze Biznesu

Anna Kania objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie DHL Parcel Polska

Anna Kania objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie DHL Parcel Polska

Anna Kania objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie DHL Parcel Polska. Odpowiedzialna będzie za rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową i pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku oraz komunikację marketingową.

Wcześniej Anna Kania związana była m.in. z firmą Inpost oraz Canal+. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Marketing i Zarządzanie, a także studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno - Społecznym w SGH.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl