Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2015-11-03

Twarze Biznesu

UBM Polska – zmiana na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży i marketingu

UBM Polska – zmiana na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży i marketingu

Jakub Mirosławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w UBM Polska. Od października br. będzie odpowiadać za zarządzanie procesem komercjalizacji i rekomercjalizacji biurowych inwestycji z portfolio UBM. Przez ostatnie dwa lata, Jakub pracował jako Leasing Manager w Ghelamco, koordynując proces najmu m.in. w obiektach: Warsaw Spire, Wołoska 24 oraz T-Mobile Office Park. Jakub posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie nieruchomości komercyjnych zdobyte w takich firmach jak: Orco Property Group, CBRE oraz Brittain Hadley. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz varsavianistyki.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl