Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2015-04-02

Twarze Biznesu

Marcin Harasim zostaje CEO marek własnych Asbisu: Prestigio i Canyon

Marcin Harasim zostaje CEO marek własnych Asbisu: Prestigio i Canyon

Po zeszłorocznym awansie Marcina Harasima w strukturach Grupy Asbis na funkcję Vice President ASBIS Enterprises PLC, zarząd spółki zdecydował się powołać go na stanowisko CEO Prestigio & Canyon od kwietnia 2015 r. Nominacja ta oznacza, iż Marcin Harasim będzie kierował wizją rozwoju marek własnych Grupy, raportując bezpośrednio do Prezesa i właściciela Grupy, Siarhei Kostevitch'a.

Awans niesie ze sobą nowe wyzwania w karierze zawodowej Marcina Harasima, ale przede wszystkim jest mocnym sygnałem dla rynku, że Grupa Asbis koncentruje się na rozwoju marek własnych - Prestigio i Canyon. Obie marki są już znane na 85 rynkach, a stale poszerzane portfolio produktowe odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów. Strategia rozwoju Grupy Asbis poprzez zwiększenie udziału marek własnych w strukturze przychodów jest konsekwencją dobrej opinii użytkowników o produktach, co widać także po wynikach sprzedaży. Obecnie marki własne generują około 30% przychodów Grupy, a tendencja ta jest silnie wzrostowa.

Marcin Harasim jako CEO Prestigio & Canyon będzie odpowiadał za globalne wdrożenia rozwiązań i debiutów produktowych obu marek. Grupa Asbis zdecydowała się zainwestować w innowacyjne segmenty, takie jak Prestigio Smart Home czy Canyon LED, które mają być przyszłością jeśli chodzi o wyposażenie domu. Niezmiennie ważnymi kategoriami w ofercie będą smartfony, tablety oraz wideo rejestratory, a w przypadku Canyon'a akcesoria dla graczy i aktywnych, młodych ludzi.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl