Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2015-03-17

Twarze Biznesu

Andrzej Szpalerski został Dyrektorem Działu Badań Telewizyjnych

Andrzej Szpalerski został Dyrektorem Działu Badań Telewizyjnych

Andrzej Szpalerski objął funkcję Dyrektora Działu Badań Telewizyjnych w spółce ZPR Media SA. To nowe stanowisko w firmie.

Andrzej Szpalerski przewodzi zespołowi, który ma zadanie obsługę Brokera TV/IDMnet oraz stacji telewizyjnych z portfolio Grupy ZPR Media - FOKUS TV, POLO TV, ESKA TV i VOX Music TV.

Andrzej Szpalerski od stycznia 2014 roku pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Badań w spółce IDMnet, gdzie odpowiadał za analizy dotyczące rynku telewizyjnego. Wcześniej przez trzy lata pracował w brokerze kanałów tematycznych Atmedia. Pracował także w dziale badań i analiz Telewizji Polsat oraz w domu mediowym OMD Poland.

Publikuje na blogu ScreenLovers, gdzie profesjonaliści związani z reklamą telewizyjną i VOD dzielą się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami z fachowcami z branży.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl