Inwestycje Zagraniczne w Polsce
2015-02-20

Twarze Biznesu

Izabela Sałamacha wraca na pokład On Board i rozwija dział Pharmaceuticals & Biotechnology oraz CSR

Izabela Sałamacha wraca na pokład On Board i rozwija dział Pharmaceuticals & Biotechnology oraz CSR

Izabela Sałamacha objęła stanowisko dyrektora departamentu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Consulting w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communication Network.

Iza Sałamacha wraca do On Board po 8 latach. W agencji będzie odpowiedzialna za pracę zespołu konsultantów doradzających klientom z sektora firm farmaceutycznych i szeroko rozumianej branży health care. Dodatkowo, do zadań nowej dyrektor należeć będzie rozwój nowej gałęzi działalności agencji w sektorze CSR.

- Realizacja projektów farmaceutycznych wymaga doświadczenia i wiedzy, więc cieszę się, że będę mogła wesprzeć zespół merytorycznie. Moim zadaniem będzie rozwój naszej oferty poprzez integrację działań offline z możliwościami jakie daje nam rozwój branży w strefie digitalowej i socialowej. Głęboko wierzę, że w tym tkwi przyszłość naszej branży i stawiam sobie za cel, by zespół, którym będę kierować stał się liderem takich rozwiązań. Ponadto będę udzielała wsparcia strategicznego z zakresu społecznej odpowiedzialności klientom z innych branż - mówi Izabela Sałamacha.

Iza Sałamacha posiada 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów PR, CSR i PA, głównie dla klientów z branży farmaceutycznej takich jak: Adamed, Astra Zeneca, Celgene, Gedeon Richter, GSK, Ipsen, Novartis, Polski Bank Komórek Macierzystych, Teva, UCB Pharma, Walmark. Kampanie, w które była zaangażowana, zdobyły liczne nominacje i nagrody w konkursach w Polsce i na świecie, m.in. Srebrny Lew Cannes PR Lions, European Excellence Award, Kampania Społeczna, Złote Spinacze. W latach 2005-2007 w On Board Public Relations koordynowała m.in. program profilaktyczno-edukacyjny "Głęboki Oddech" dla firmy Adamed oraz kampanię na rzecz osób chorych na padaczkę "Pomagaj bez obaw!" dla UCB Pharma. Następnie przez 7 lat w Hill+Knowlton Strategies współtworzyła i koordynowała wiele kampanii zdrowotnych, m.in. dla GlaxoSmithKline ("Mam Haka na Raka") i Gedeon Richter ("Mam SM", "Kiedy 1+1=3") oraz nadzorowała pracę działu healthcare. Od marca 2014 do stycznia 2015 jako PR&CSR Director w Fabryce Komunikacji Społecznej była odpowiedzialna m.in. za wdrażanie strategii CSR i stworzenie raportu społecznego, pierwszego w branży marketingu społecznego.

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu PW. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu CSR. Członek Grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR przy Ministerstwie Gospodarki.

Archiwum: Twarze Biznesu



Biznes Polska Newsletter

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl