Inwestycje Zagraniczne w Polsce

Food Exports Poland

Polish Food Export Directory

See Full Online Directory


Zamów egzemplarz


Koncepcja:

Przewodnik będzie kluczowym źródłem informacji dla konsumentów na temat produkcji i struktury polskiego rynku żywności. Publikacja zostanie podzielona na poszczególne działy ze względu na eksportowane przez firmy produkty:

  • wołowinę
  • wieprzowinę
  • ryby
  • owoce i warzywa
  • dżemy
  • miód
  • słodycze, czekoladę
  • produkty mleczne

Przewodnik adresowany jest do nabywców na międzynarodowych targach żywności, wydany zostanie w języku angielskim. Prócz pełnej listy 500 największych eksporterów żywności w Polsce będzie się skupiał także na:

  • specjałach regionalnych w tym produktach z Polski Wschodniej i podlegających ochronie w Unii Europejskiej
  • głównych kierunkach eksportu polskiej żywności
  • międzynarodowych nabywcach żywności oraz ich oczekiwań w stosunku do polskich eksporterów
  • przetwórcach żywności oraz wielkoobszarowych gospodarstwach ogrodniczych

Prezentacja firmy:

Krótka prezentacja poświęcona każdej z 500 firm zawierać będzie:
Nazwę firmy, dane kontaktowe, dane dyrektora eksportu, nazwy 5 wiodących produktów, skalę przychodów, logo/zdjęcie głównej marki, główne kierunki eksportu, procentowy wzrost przychodów z eksportu.


Szczegóły dystrybucji:

  • Nakład - 5000 egzemplarzy
  • SIAL – Paryż – październik 2012
  • POLAGRA Food – Poznań – październik 2012
  • ISM Sweets – Kolonia – styczeń 2013

Układ, projekt, druk:

  • Objętość 32–40 strony. Format A4.
  • Całość w pełnym kolorze.

Pobierz RATE CARD PDF


Ceny reklam*

  • Pełna strona: 9 800 zł.
  • Pół strony: 5 900 zł.
  • Sponsor Główny: 14 800 zł (obejmuje: całą tylną okładkę; logo na okładce przedniej oraz wszystkich stronach redakcyjnych, pół [1/2] strony reklamy wewnątrz bloku)
  • Rozkładówka („advertorial”): 12 800 zł
  • Kontakt w sprawie reklamy: reklama(at)biznespolska.pl

*Ceny nie obejmują podatku VAT.


Terminy:

Rezerwacja reklam: 15 września 2012

Dostarczenie materiałów: 25 września 2012


Specyfikacje techniczne i produkcyjne

  • Rozmiary reklam
  • Rozkładówka: 420 mm x 297 mm (+ 5 mm spad wokół)
  • Pełna strona: 210 mm x 297 mm (+ 5 mm spad wokół)
  • Pół strony: 190 mm x 133 mm (NB bez spadu wokół)
  • Tylko CMYK
  • Pliki zapisane jako .eps (zapisany po zamianie fontów na krzywe), bądź .tif zapisany przy roz. 300 dpi.
  • Uwaga: Nie przyjmujemy plików w formatach .doc, .cdr, .ppt!
  • Kontakt w sprawach technicznych: produkcja2(at)biznespolska.pl

« Powrót do strony Przewodniki



Biznes Polska Newsletter

Twarze Biznesu

  • Marek Belka członkiem rady nadzorczej Banku Handlowego

    Marek Belka członkiem rady nadzorczej Banku Handlowego

    Marek Belka został członkiem rady nadzorczej Banku Handlowego - podała spółka w uchwałach z czwartkowego walnego.

    "(...) Zwyczajne Walne Zgromadzenie powołuje pana Marka Belkę na członka rady nadzorczej Banku Handlowego w Warszawie SA na trzyletnią kadencję" - napisano.

    Walne powołało też na członków rady nadzorczej Marca Luet i Stephena Volk. (PAP ... czytaj więcej

  • Magnus Tegström nowym Dyrektorem Zarządzającym

    Magnus Tegström nowym Dyrektorem Zarządzającym

    Firma GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare powołała Magnusa Tegströma na stanowisko Dyrektora Zarządzającego na Polskę i Kraje Bałtyckie.

    Magnus Tegström staje na czele zespołu liczącego ponad 200 pracowników i będzie odpowiedzialny za zarządzanie biznesem GSK Consumer Healthcare w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii.

    Nowo mianowany szef GSK Consumer Healthcare na Polskę i Kraje ... czytaj więcej

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl