Inwestycje Zagraniczne w Polsce
18-05-2017

Przegląd prasy

Polacy opracowali nową metodę wykorzystania sieci neuronowych

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, przedstawiła nowatorskie podejście do tworzenia architektury sieci neuronowych. Opracowana przez spółkę metoda przewidywania wartości konwersji, przyniesie reklamodawcom lepsze zwroty z inwestycji. Autorski koncept RTB House został zaprezentowany na prestiżowej konferencji poświęconej sieciom neuronowym IJCNN, która odbywa się właśnie na Alasce.

Sieci neuronowe to model programowania inspirowany działaniem ludzkiego mózgu, który umożliwia komputerom naukę na podstawie wcześniejszych doświadczeń. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w rozwiązywaniu zadań związanych z przewidywaniem czy klasyfikacją wprowadzanych danych. Obecnie wykorzystywane jest powszechnie w wielu sektorach, m.in.: do rozpoznawania filmów wideo, obrazów, mowy, danego języka, DNA lub nawet analizy rynków akcji, czy prognozowania pogody.

Do tej pory w branży marketingowej sieci neuronowe miały ograniczone możliwości przewidywania niektórych zmiennych, takich jak wartość zamówienia czy dzienne zyski, ale RTB House opracowało innowacyjną metodę umożliwiającą uzyskanie dokładniejszych i wiarygodniejszych szacunków określonych wartości. Autorskie podejście może być stosowane we wszelkich sieciach neuronowych, zaprojektowanych w celu określania i estymowania konkretnych wartości.

Jak zauważa Bartłomiej Romański, Chief Technology Officer RTB House, w dzisiejszych czasach sieci neuronowe (w tym architektura deep learningowa), stały się standardem rzeczywistości cyfrowej, gdzie dane kryją w sobie olbrzymi potencjał.
– Sztuczna inteligencja na zawsze zmieniła oblicze reklamy internetowej. Firmy, takie jak Google czy Facebook, nieustannie pracują nad rozwojem sieci inspirowanych ludzkim mózgiem, by jeszcze dokładniej reprezentować świat rzeczywisty. Algorytmy deep learningowe znajdują dziś zastosowanie we wszystkich branżach, począwszy od opieki zdrowotnej, przez e-handel, samosterujące pojazdy, a nawet sztukę. Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do rozwoju tej dziedziny w branży reklamowej – podsumowuje Romański.

Konrad Żołna, Research Scientist w RTB House dodaje – „Nasza metoda w fazie szkolenia modelu wartości konwersji dodaje starannie dobrane, dodatkowe cele, dzięki czemu końcowe prognozy są dokładniejsze. W praktyce oznacza to, że samouczące się algorytmy potrafią precyzyjnie zidentyfikować tych spośród klientów e-sklepów, o potencjalnie największej wartości koszyka, a następnie wyświetlać im spersonalizowaną wiadomość zachęcającą do finalizowania transakcji.”

Koncept oraz wyniki opracowane przez RTB House zostaną zaprezentowane na trwającej właśnie międzynarodowej konferencji poświęconej działaniu sieci neuronowych – International Joint Conference on Neural Networks (IJCNN 2017). Jest to kolejne, prestiżowe wydarzenie, na którym wśród grona najwybitniejszych ekspertów z całego świata, zespół z polskiej firmy może pokazać swoje dokonania w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją.

RTB House jest jedną z niewielu firma na świecie, która stworzyła swoją własną technologię do zakupu reklam w modelu RTB (real-time bidding). Spółka obsługuje aktualnie ponad 1000 kampanii, na więcej niż 40 rynkach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej.


Czytaj oryginalny artykuł
źródło: 2017-05-18

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. BiznesPolska Media Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze wulgarne lub niezgodne z polskim prawem zostaną usunięte.
18-05-2017

Zobacz także

  • Sopocki Pałac lewituje – innowacyjne rozwiązania Dekpolu

    Dekpol zakończył kluczowy etap przebudowy La Playa Palace w Sopocie. Wykonana została podbudowa zabytkowego pałacu, co powoduje wrażenie unoszenia się budynku w powietrzu. Zrealizowane prace wymagały zastosowania innowacyjnych technologii, także ze względu na objęcie obiektu opieką konserwatora zabytków. Zakończenie realizacji inwestycji La Playa Palace planowane jest w pierwszym kwartale 2018 r.

  • Panattoni realizuje fabrykę dla Reuss Seifert o powierzchni 30 tys. m kw.

    Panattoni Europe, lider rynku powierzchni przemysłowych, realizuje obiekt produkcyjny dla niemieckiej firmy Reuss Seifert, dostawcy komponentów dla przemysłu budowlanego. Obiekt o powierzchni ponad 30 tys. m kw. powstaje w Nowej Soli, na terenie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W podpisaniu umowy pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza CBRE.

  • Dom Development ma przedwstępną umowę zakupu grupy Euro Styl za 260 mln zł

    Dom Development podpisał z Forum IV FIZ przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji Euro Styl i 100 proc. udziałów Euro Styl Development. Ustalona cena transakcji to 260 mln zł.

  • Unibep planuje skup do 2,5 mln akcji własnych

    ZWZ Unibepu zwołane na 13 czerwca podejmie uchwałę ws. upoważnienia zarządu do dokonaniu skupu nie więcej niż 2,5 mln szt. akcji własnych za cenę nie niższą niż 8 zł i nie wyższą niż 14 zł za szt. Upoważnienie ma obowiązywać do 31 maja 2022 r.

  • Oferta Budimeksu za 342,1 mln zł trzecia na odcinek S61

    W przetargu na projekt i budowę odcinka drogi ekspresowej S61 od węzła Stawiski do początku obwodnicy Szczuczyna oferty złożyło pięciu wykonawców. Oferta giełdowego Budimeksu za 342,1 mln zł brutto okazała się trzecia pod względem ceny.

  • Oferta konsorcjum z Polimeksem za ok. 1,6 mld zł najkorzystniejsza na blok na Żeraniu

    Oferta konsorcjum Mitsubishi Hitachi Power Systems i Polimex Mostostal, została uznana przez PGNIG Termika za najkorzystniejszą w przetargu na budowę kotłowni gazowej w EC Żerań Termika.

  • Creative Answer rozbudowuje portfolio projektów komunikacji personalizowanej

    Agencja Creative Answer realizuje kolejny projekt w zakresie personalizowanej komunikacji. Tym razem jest to video wspomagające sprzedaż produktu Tani Kredyt firmy Alfa Finance. Personalizowana komunikacja 360° obejmująca video, animacje, online i offline z wykorzystaniem najnowszych technologii jest jedną z głównych specjalizacji agencji Creative Answer.



Biznes Polska Newsletter

Komentowane


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /biznespolska.pl/www/szablony/przeglad.php on line 264

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl