Inwestycje Zagraniczne w Polsce
07-03-2017

Przegląd prasy

Silesia Outlet z mocnym segmentem marek premium

BOIG Property Consulting, agent odpowiedzialny za komercjalizację gliwickiego Silesia Outlet, buduje mocny segment mody premium. Deweloperem największego centrum wyprzedażowego na Górnym Śląsku jest 6B47 Poland. Otwarcie obiektu nastąpi w 2018 roku.

Zmieniają się style zakupowe Polaków - coraz więcej konsumentów uprawia smart shopping, m.in. dlatego oferta handlowa outletów jest dla nich niezwykle atrakcyjna. Według raportu “Always In. The Outlet Centre market in Poland 2016” od kilku lat systematycznie powiększa się grupa młodych, sukcesywnie bogacących się Polaków z klasy średniej, zainteresowanych kupowaniem produktów z wyższej półki w atrakcyjnej cenie. W 2015 roku mieszkańcy woj. śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych i bogatych z łącznym dochodem wynoszącym blisko 22 mld zł brutto. Oferta handlowa Silesia Outlet ma być odpowiedzią na oczekiwania m.in. tej grupy klientów.

- Tenant-mix Silesia Outlet będzie dopasowany do potrzeb mieszkańców regionu. Sporo Ślązaków oczekuje w obiektach handlowych obecności marek premium, dlatego w Silesia Outlet budujemy mocny segment modowy, w skład którego wejdą jedne z najbardziej pożądanych przez konsumentów marek premium. Oferta obiektu będzie niezwykle atrakcyjna ze względu na ceny produktów niższe o co najmniej 30 proc. niż w regularnej sprzedaży. Jesteśmy w trakcie negocjacji z przedstawicielami ekskluzywnych marek, wkrótce poinformujemy o sfinalizowaniu umów najmu - informuje Tomasz Rydlewski, Wiceprezes The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2016 roku jego wartość wyniosła 16,4 mld zł, a do roku 2020 ma się zwiększyć o 27 proc., osiągając poziom bliski 21 mld zł. Polacy kupują produkty premium coraz chętniej i częściej, zwracając przy tym uwagę nie tylko na ich jakość.

- Najważniejszymi czynnikami, które w procesie zakupowym uwzględniają klienci zamożni są jakość produktu, jego wygląd i estetyka oraz prestiż marki. Produkty premium nabywają w sklepach stacjonarnych - jak pokazują dane z raportu “Rynek dóbr luksusowych w Polsce”, robi tak aż 86 proc. konsumentów, co pozwala sądzić, że Silesia Outlet z mocnym segmentem marek premium będzie miała ogromny potencjał – komentuje Radosław Gadomski, Commercial Director, BOIG.

W Silesii Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt dysponował będzie parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest  doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tą pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, doświadczonej w realizacji projektów na rynku nieruchomości. Obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.

 

6B47 POLAND to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia - Fashion Outlet Parndorf.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.


Czytaj oryginalny artykuł
źródło: 2017-03-07

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. BiznesPolska Media Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze wulgarne lub niezgodne z polskim prawem zostaną usunięte.
07-03-2017

Zobacz także

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl