Inwestycje Zagraniczne w Polsce

Komunikaty prasowe

Comtrust wprowadza do Polski usługi komunikacyjne nowej generacji

 Firma Comtrust, specjalista od systemów dedykowanych obsłudze klienta i contact center, wprowadza na polski rynek usługi telekomunikacyjne nowej generacji dostarczane z platformy w Finlandii, opartej o Microsoft Lync. Jest to wynikiem podpisania umowy partnerskiej z Benemen - dostawcą zaawansowanych, chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych.
 Obecnie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np. centrale PBX, call center, telefony komórkowe, Unified Communications. W przeważającej części są one odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety indywidualne, odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Rozwiązaniem jest oparcie wszystkich usług telekomunikacyjnych o jedną platformę. Dzięki temu można nie tylko sprosta nowym wyzwaniom, jakie stoją przed firmami, ale także zwiększy ich wydajność i obniży koszty komunikacji.

"W takim przypadku rozwiązaniem może być usługa Benemen, która oferuje użytkownikom znacznie więcej niż Unified Communications, dostarczając dokładnie to, czego oczekuje biznes od każdego obszaru komunikacji. Integruje ona sieci telekomunikacyjne, systemy biznesowe i platformy komunikacyjne” - mówi Jouni Purontaus, Prezes Benemen. „Oznacza to pełne wykorzystanie funkcjonalności central PBX i Call Center we wszystkich urządzeniach, w tym stacjonarnych, mobilnych i Microsoft Lync."

W rozwiązaniu Benemen telefonia komórkowa jest integralną częścią usługi, dostępną na tych samych zasadach, jak inne połączenia telefoniczne – stacjonarne czy IP. Co niezwykle istotne i nowatorskie - statusy obecności bez względu na urządzenie z jakiego się korzysta, są ujednolicone i wzbogacone o statusy połączeń i preferowanych opcji routingu. Architektura systemu umożliwia weryfikację dostępności użytkowników w czasie rzeczywistym i pozwala kierować połączenia zawsze zgodnie z preferencjami użytkownika – na wskazane urządzenie czy w inne miejsce. Usługa nagrywania rozmów dostępna jest na wszystkie urządzenia z jakich rozmowy są prowadzone.

"Koncepcja jednej platformy telekomunikacyjnej jest naprawdę unikalna – mówi Piotr Pytlakowski, CEO Comtrust. Pozwala nam obsługiwać klientów zgodnie z obecnymi potrzebami przedsiębiorstw w każdym rodzaju komunikacji - telefonii stacjonarnych, komórkowej i Unified Communication. Dzięki usłudze Benemen możemy dostarczać zaawansowane rozwiązania komunikacyjne z chmury, bez potrzeby dodatkowego zewnętrznego oprogramowania. Równie ważną kwestią jest to, że platforma stwarza nam i przyszłym klientom szansę skorzystania z naszych doświadczeń we wdrożeniach SAP, gdzie priorytetem jest budowanie homogenicznego środowiska dla telekomunikacji, baz danych i systemów informatycznych. Doświadczenia te chcemy przenieść na środowiska Microsoft i Salesforce. Postrzegamy w tym nowe perspektywy dla naszej firmy, jak i nowe możliwości dla klientów.” – podsumowuje Piotr Pytlakowski.

Wyślij komunikat

Aby wysłać komunikat musisz się zalogować.
anti-spam
Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do odrzucenia komunikatu bez podania przyczyny.

Kontakt: Uliana Tsytsyk ; email: ula@biznespolska.pl,
tel. (22) 831 70 62
mob. 514 844 405

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl