Inwestycje Zagraniczne w Polsce

Komunikaty prasowe

NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2015

NEONET - jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i Multimediów – po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi 2015. Tytuł potwierdza najwyższe standardy biznesowe realizowane przez sieć, które docenili zadowoleni Klienci.

Nagroda przyznawana jest w ramach Programu Jakość Obsługi. Poprzez skuteczne realizowanie przyjętej strategii działań, która wyróżnia NEONET, czyli przede wszystkim najwyższa jakość, największy wybór i najlepsza cena, firma nieustannie dba o satysfakcję klienta. Spółka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów poprzez rzetelną i profesjonalną obsługę oraz zwiększanie dostępności oferty przez dostęp do internetowego sklepu oraz salonów w mniejszych miastach.

Sieć NEONET przez 365 dni w roku stara się zapewniać wszystkim Klientom najwyższe standardy obsługi oraz profesjonalną pomoc i doradztwo. Stawia na nowoczesne rozwiązania, które wpływają na jakość i komfort zakupów. Wyróżnienie od zadowolonych Klientów jest wielkim sukcesem sieci.

NEONET jest jedną z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej, istniejącą na rynku od ponad 11 lat. W swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży RTV/AGD czy IT. Łącząc sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ze sprzedażą poprzez platformę internetową www.neonet.pl, marka gwarantuje Klientom wybór spośród blisko 15 tys. produktów światowych marek.

Wyślij komunikat

Aby wysłać komunikat musisz się zalogować.
anti-spam
Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do odrzucenia komunikatu bez podania przyczyny.

Kontakt: Uliana Tsytsyk ; email: ula@biznespolska.pl,
tel. (22) 831 70 62
mob. 514 844 405

BizPoland Magazine - our monthly magazine for Foreign Investors.

Copyright © 2016 BiznesPolska.pl